Glada barn.

Ja det kan man minst säga att barnen har varit idag!
Har verkligen varit super kul att ta hand om mina två goa värdbarn idag.
Först är dem glada när jag lämnar dem på dagis och i skolan. Men sedan när jag hämtar dem är dem oxå glada, så jag vet inte vad jag gjorde för att dem var så glada. Skönt har det i alla fall varit, dem fick även lite glass för att dem hade varit så snälla och duktiga på att äta idag. La även barnen och det gick hur fint som helst. Dock är både jag och barnen förskylda så det är lite träligt, snyta näsan blir de lite då och då ;) Fast de är ju ett måste för vem vill vara en snor unge, inte jag i alla fall. haha.

Men under dagen idag så underhöll jag mig med att tvätta,byta lakan,ta ur diskmaskinen ja helt klart vanliga sysslor som man måste göra. Jag åkte även och fikade med min vän Lisa inne i Camden för vi inte kom på något annat ställe, men de gjorde inte mig något. Blev sedan att gå och kolla lite på hm och jag hittade världens goaste tröja tror jag. Jag har den på mig just nu, underbart skön! Det kommer väl upp en bild någon dag tänkte jag, men idag känner jag inte för att lägga upp några bilder alls för jag vill bara gosa mig ner i min nybäddade säng! Har även försökt att hitta ett par spring skor och idag tror jag att jag hittade ett par visst dem kostade väl typ 700 kr men jag hittar ju inga andra så de får väl kosta vad de vill, för om jag hittar några som är billiga så är dem sten hårda vilket jag inte vill ha! så dem jag hittade var ett par easy tone skor fast i spring form då =D så jag tror nog allt att dem är något att ha. Tog mig även en promenad hem ifrån Camden idag vilket var jätte skönt, tog nog bara 20-30 min att gå hem :)

Så denna dag har bara sprungit iväg.!
Gick upp vid 6.30 och går och lägger mig efter detta inlägg. Så jag säger väl god natt och sov gott, hoppas eran dag har varit lika bra som min :)

Over and Out!
Från en snuvig Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0