Happy children !

Det första man hör på morgonen är att de regnar ute och jag ville verkligen inte gå upp. Att veta att man är tvungen att gå ut utan regnkläder eller paraply eller något vettigt så var de då inte kul! Som turen var så slapp vi gå till dagis i regnet för min värdmamma körde dem till dagis och jag följde med. Sedan blev de att gå hem halva vägen i alla fall för min del och sen åkte hon. Efter jag hade gjort lite syssler så bestämde jag mig för att jag skulle ta mig en promenad till Camden town för att se hur lång tid de skulle ta dit. Måste verkligen säga att det är många vägar som går si och så, jag kan då inte hålla koll på dem. Så ja jag gick vilse lite fast inte så mycket, men tror de tog cirka 30 min in till camden om man går härifrån där jag bor. Vilket inte är långt, men de gäller bara att hålla koll på vart man ska gå haha. Aja hur eller hur så hittade jag dit och prutade gjorde jag på två grejer ett linne och en tshirt vilket kanske var ett dåligt köp jag vet inte. Men linnet var englska flaggan på och Tshirten stod de I<3 London. Sen bar de hem efter några timmars gående och jag orkade inte gå hela vägen hem så jag satte mig på bussen och tog 5 stationer och sen klev jag av, vilket inte är så långt egentligen men jag kände att jag inte orkade gå hela vägen hem! När jag väl var hemma blev de lite hemma sysslor.
Juste jag skulle tvätta idag och hade helt glömt bort vad min värdmamma hade sagt om tvättmaskinen men till slut tror jag att de blev rätt, bara för att testa så tvättade jag mina kläder. För jag skulle ändå tvätta lill tjejens sängkläder.
Vid 5 tiden blev de att hämta upp två små busfrön från dagis och dem var verkligen glada över att träffa mig i alla fall lill tjejen. Blev verkligen jätte glad över att hon ville följa med mig hem utan protest och grabben med. Dock blev vi blöta i alla fall jag och grabben och då var han inte glad, men de fixade sig när vi kom hem. Då det blev att göra lite mat och sedan blev de att leka med bilar,dockor och lägga pussel och mycket mera. Vi höll sams hela tiden medans de bara var vi, men när min värdpappa kom hem så ville dem inte leka med mig eller något längre.
Så är det väl ibland antar jag? Fast jag hade ju haft min tid med dem efter dagis och den tiden var verkligen super!

Hände väl inte allt för mycket sen på kvällen för min del för jag var död vid nio på kvällen, tror man blir de efter att ha lekt och varit ute och gått hela dagen!

Här kommer lite bilder!
Haha mamma kolla nu denna bild! Denna bild finns vid nästan alla övergångsställen här i London så alla turister vet vart dem ska kolla.

Klicka för större bild! Lite suddig men de struntar jag i :)
Så fick bara bli dem idag, kommer flera i morgon jag lovar!
Over and Out from England
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0