I had a Booring day

Måndagen började med att man skulle gå upp vid 7 på morgonen för att gå ner och äta frukost helt själv och sedan göra sig iordning för att hjälpa till med barnen. När jag väl var klar så gick jag ner för att hjälpa till med barnen och visst de gick väl inte som jag hade förväntat mig men förhoppningsvis så blir de bättre med tiden.
Hade en sådan huvudvärk när jag kom hem igen så blev att vila lite och sedan blev de dax för mat och en sväng till banken för att prata med henne och öppna ett konto, dock hade hon inte tid så jag fick boka tid med henne istället så nästa vecka ska jag dit! Hann oxå ta ett stopp på sturbucks på vägen dit för att testa ännu en ny sort, mums den var lika god som den andra jag har druckigt. Sedan hem ochgöra ingenting, Städerskan skulle komma runt ett men hon kom väl inte förens vid två något men hur eller hur så skulle jag gå ner för att göra något så visste inte hon att jag var hemme för då råkade jag skrämma henne, vilket var ganska kul tycker jag. Trodde som sagt min värdmamma hade sagt något, men men som tur är så gick de bra.
Sedan blev de att gå och möta upp värdpappan för att hämta barnen på dagis och sedan gå hem med två små sura barn. När vi väl kom hem så blev de lite "fika" för här äter dem inte middag, vilket är lite skumt men men. Jag borde ha ätit ordentligt nu på dagen men har dock inte gjort de. Så jag kommer nog vara vrål hungrig sedan, men dock mitt egna fel!  Efter mycket lekande blev de att bada och lite mera bus efter badet för sedan kom mamma och då var de natti natti för dem små liven.
Dagen var väldigt intensiv tycker jag fast ändå inte, för ibland är de inget att göra alls! Vill verkligen försöka hitta vänner här omkring som man kan umgås med istället för att gå runt helt själv på olika områden..

Over and Out from England!

// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0