I have two lovely Children but they was tired yesterday

Underbar morgon vaknade med ett strålande humör. Åt frukost och hjälpte till med barnen och lite lek hann vi självklart oxå med innan vi skulle tll dagis. När vi var på väg till dagis så säger min värdmamma att jag inte hade behövt följa med till dagis egentligen, men jag gjorde de ändå. Sedan bar de av hem för att fixa och göra lite små grejer. För sedan vid 10.30 skulle jag träffa emelie i Camden Town för att kolla in marknaden. Snacka om att de finns flera vägar man kan gå och vi gick nog på alla gator i närheten av marknaden som vi bara kunde. Men jag hade de otroligt roligt med den bruden :) Så det blir allt flera gånger jag träffar henne. Jag var nog hemma från Camden runt 3 och då hade jag gått halva vägen hem ungefär, men var för trött för att orka gå hela vägen hem.
Så när jag väl kom hem blev de bara att slappa för jag skulle hämta upp barnen vid 16:30 från dagis så då var de allt dax att man var pick för att kunna leka och stå i när dem kom hem.

Blev verkligen glad idag när jag skulle hämta barnen på dagis. Lilltjejen släppte allt hon hade och sprang fram till mig och gav mig en kram och då har jag bara varit här i en vecka? kan ni tänka er vilka framsteg både hon och jag har gjort. Jag är så solt över både mig och henne! Grabben och jag har kommit bra överrens från första början, men han blir också glad när jag kommer och ska hämta på dagis. Denna dag gick så mycket lättare att hämta upp honom, haha. Både barnen var extremt trötta så dem fick sitta i vagnen. När vi väl var hemme så skulle vi äta och de ända dem små trollen tjatade om var glass eller chocklad. När jag skriver detta så hör jag deras röster i mitt huvud,för dem är både allvarliga och inte. Så det är verkligen sjukt kul tills dem väl bestämmer sig för vad dem ska ha, när dem listar ut att jag inte ger dem varken glass eller chocklad. Så igår fick dem cocos och skinka, det där med cocos är verkligen något barnen här i huset älskar! 
Fixade även att bada dem helt själv, vilket jag var extremt nöjd över. Ni kanske tror att jag är nöjd med allt jag gör i minsta titalj. Lite så är det faktiskt för jag är hos främmande människor och vet verkligen inte alls mycket om dem. Plus att barnen är lite mammiga och pappiga, visst dem är inte gamla men ändå. Jag är sjukt nöjd över mig! När pappan väl kom hem så blev jag ledig för dem skulle åka och hämta deras mamma på jobbet, vilket inte händer ofta.!

Hur eller hur så när dem kom hem på kvällen blev de att prata lite med dem och sen vara med när dem skulle beställa hem mat ifrån internet som kommer hem till dörren, helt sjukt om ni frågar mig! Jag hade ju föredragit om man gick till affären och storhandlade, men nej här gör dem de på internet.!

Lite bilder kommer upp också :)
Alla bilder blir större om ni klickar på dem!
På bussen Står utan för en jätte konstig butik enligt mig! Underbart god mat!
Det var här dagen började med Emelie
Här kunde du sätta dig om du var helt trött i benen :)


Over and Out !!

// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0