Lång dag

Känns som denna dag har varit enormt lång!
Att gå upp vid 7 är ju inte så tidigt egentligen men för mig känns de tidigt ibland.. Skulle ha gått på möte på banken idag och det gick dock inte så bra som jag hade tänkt mig. För jag hade bokat tid och allt och tydligen så hade dem ringt mig och försökt boka om dagen för att hon som skulle öppna ett konto till mig inte var där idag.. Blev verkligen förbannad! usch men men var där vid tolv som vi hade sagt och de visar sig att jag måste boka om den, så på fredag vid 10.30 gör jag ett nytt försök på banken och hopppas på det bästa!
Efter banken så fick de bli att gå hem för att vänta på värdmamman och grabben för hon hade hämtat honom från sin första dag i skolan. Han var så nöjd över att få börja där. Jag hade gjort ordning pasta och fiskpinnar när han kom hem så vi åt lite och sen kollade vi på film. Dock efter ett tag tycker jag att han känns lite varm så han fick medicin när hans mamma ringde mig och frågade hur de var och så. När han hade fått de så somnade han nästan på en gång i soffan, så fick väcka honom efter en stund för vi skulle hämta lill tjejen från dagis. Vilket gick jätte bra dock var han väldigt trött men han fick åka vagn tillbaka!
Väl när vi var hemma så var ingen av barnen speciellt glada så fick bli ännu mera film, haha och mat och lite mera film! så idag har de bara varit en mys dag! Fast det behövs ibland.

Juste för övrigt så mår jag mycket bättre idag. vilket känns jätte bra! Fick en jätte god soppa av "mamman" förut till middag, mums det var broccoli soppa och lite knäckebröd!
Så nu sitter jag här på mitt rum och skriver och funderar även på att gå ner och kolla på tv lite innan jag är för trött! Älskar verkligen att dem har film kanaler, för de är väl nästan de ända jag kollar på när jag är här. Kan ni tänka er jag kollar inte på barnprogram ;)

Aja nu ska jag gå ner och kolla om de är något bra på tv. Ha det bäst och ta hand om varandra där ute i stora världen :)

Over and Out!
från en lite bättre brud!

// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0