Mys dag med tjejen!

Klockan stod på 06.15 för att sedan vara uppe på fötterna vid 06.45 för att gå ner och börja jobba! Ja ibland kan jag verkligen säga att de är jobbigt att gå upp så tidigt, men ändå skönt!
Idag blev de att ha lill tjejen hemma på grund av att hon inte alls såg bra ut på morgonen och verkade inte helt 100.. Så det fick bli ännu en promenad upp för alla uppförs backar till skolan.. Väl framme så hade tjejen somnat och grabben satt och var lite små trött och jag var skit svettigt kändes de som plus lite halv blöt för att de hade regnat på vägen till skolan. Tur att barnen satt torra och härliga i vagnen, vagnen för övrigt är jävligt tung! för det är så dåligt med luft i däcken och jag måste försöka påminna mina värdföräldrar att dem eller ja vi behöver åka och fylla på luft. Så när jag skulle lämna grabben på skolan så innan jag ska gå så får jag både en puss och kram och sedan säger han hej då och går. Åh blir bara så glad över att skriva det, för han är så hemskt gullig! Är även överlycklig över att jag har denna värdfamilj och att jag trivs som jag gör. Tror inte jag kunde ha det bättre.

Så idag har jag och lill tjejen varit hemma och bara myst känns de som, men vi har även varit ute i lekplatsen och kollat läget. Vi var på lekplatsen i cirka 1,5 timme och busade och hade de bara skoj. När vi gick hem så gick hon hela vägen hem, så duktigt av henne. Efter en liten stund efter vi hade kommit hem så kom "mamman" och grabben hem.

Och till middag blev de hemma gjorda köttbullar och potatismos och lingon sylt! UNDERBART i alla fall enligt mig.
Så jag har haft en toppen dag idag dock lite ont i huvudet så jag ska nog lägga mig i sängen ganska tidigt idag, för att hoppas på att de går över och för i morgon så jobbar jag från klockan 3 :) och tv killarna kommer även i morgon så jag får tv på mitt rum.

Nej nu ska jag nog sluta. Men vill bara säga att jag älsar verkligen min familj där hemma i SVERIGE, jag har inte glömt bort er!Bamse kramar till er <3

Over and Out!
Från bruden i London // Angelica


Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dig massor Puss :-))

2011-09-27 @ 14:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0