Oxford street

Efter att jag hade lämnat barnen på dagis och skolan så blev de att gå hem och fixa lite och sedan blev det att ta sig vidare mot Camden för att sedan där byta buss till oxford street. Måste verkligen säga att jag fattar inte hur jag klarar mig så bra ute i stora London, för alla tycker de är jätte jobbigt att ta bussarna men jag tycker de är ganska lätt :)
Bara man vet vart man ska så löser det sig, eller riktigt så är det väl inte men nästan. För man måste först och främst veta vart man ska börja och sedan vart man ska så kollar man de på antingen datorn innan man går eller så kollar man på telefonen, mycket smidigt eller hur? =)
Väl framme så mötte jag upp emelie. Vi gick till ganska många affärer enligt mig eller nej bara 3-4 haha men vad spelar de för roll när man har bra sällskap?
Mina köp under dagen blev en ny bh,byxor,tröja,trosor och lite annat smått. Jag är verkligen super nöjd över mina köp som jag gjorde idag!
Vi höll även på att glömma bort klockan, haha. Hur eller hur så skildes vi av runt två tiden och jag började känna mig lite smått stressad för bussen var lite sen och när jag skulle byta i Camden så var den oxå sen, så det var ju verkligen inte så värst kul! Så när den väl kom så fick jag hoppa av på slut stationen som tar cirka 15-20 min till skolan och jag hade cirka 20 min på mig att ta mig dit innan jag skulle hämta grabben. Det ända jag kan säga att jag gick inte jag halv sprang kändes de som plus att de var dö varmt.
När jag kom och skulle hämta grabben så bara rann de om mig kändes de som, haha. Han sa att han ville gå hem idag igen men dock så såg jag att han var trött och inte skulle orka gå hem i denna värme, dock var de inge bra val att åka buss heller men men. Att hämta tjejen gick smidigt och bra. så fick bli att leka och göra fiskpinnar och pasta till middag idag. Och självklart lite lek efter maten och ett bad fick det även bli och sedan kom pappan hem.
Där någonstans slutade väl jag, fast var kvar där nere ändå.

Men nu sitter jag i mitt rum och har städat upp lite så att det är lättare för mig att dammsuga och göra de mycket finare i mitt rum i morgon, känns som de är skitit ;)
Får även bli att gå till parken och fika lite med mig själv om det är fint väder. Annars vet jag inte riktigt vad det blir av dagen. Men något ska jag väl allt kunna ordna.
Nu orkar jag inte skriva mera så god natt och sov gott!

Over and Out!
Från bruden i London // Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0