Park dag!

Idag blev det sovmorgon och möta två kompisar för att mysa i parken i det fina vädret :)
Så vid halv tolv skulle jag ta och möta upp dessa två fina kompisarna för att sedan gå och handla lite för att äta i parken, underbart.
Satt nog där ett bra tag men det var verkligen underbart som sagt. För där satt vi som alla andra London bor och hade det mysigt i solen, visst dem ville ju sitta i skuggan så fick bli de för dem och solen för min del. Vill ju inte bli allt för blek eller vara allt för blek haha.
Idag fick det även bli att gå förbi och kolla på ett nytt objektiv till kameran men dock hade dem inte alls många i den bytiken som jag trodde att dem skulle ha, men men bara att leta vidare för jag har ju liksom inte brottom med ett nytt just nu! Sen var de bara att gå ner och hämta grabben på skolan och idag fick de bli en promenad hem och det gick hur bra som helst. Har faktiskt inte gått så bra som det gjorde idag, hur kul som helst och jag kände mig stolt att de gick så bra. Väl hemma så gjorde vi inte allt för mycket för klockan bara sprang iväg och det var dax att hämta lill tjejen och idag blev de att gå dit ensam för grabben ville stanna hemma och som tur var så var det okey för städerskan för det var till och med hon som frågade, så det gick väldigt fort att hämta tjejen idag. 
Kvällen har även gått väldigt fort, så jag fattar verkligen inte vart tiden tar vägen... badet med barnen tog knappt 10 min idag och det är nog det snabbaste badet jag har gjort med dem, haha. Asså nej nej jag badar inte med dem men jag sitter och vaktar med medans dem badar :) Efter det fick de bli lite tv tittande i mitt rum och sedan läggdax och idag var det ju inte det lättaste att lägga dem små liven..
grabben säger till mig flera gånger att han inte är trött och till slut så säger han att han är hungrig, vilket jag inte direkt kan säga att han var för han var törstig! Så jag gjorde så att först la jag tjejen och grabben fick ta och gå upp och kolla på tv i mitt rum och sedan när tjejen väl hade somnat så var det hans tur.. Och denna gång gick det så mycket bättre än vad det gjorde innan, vilket var toppen :)

Efter jag har lagt dem så hade jag inte gjort något mer än att kollat på tv och pratat med min värdmamma när hon kom hem. Och nu ligger jag i min underbart sköna säng och funderar på att sova snart, tanke på att det är en ny dag i morgon och jag har sovmorgon..

Så god natt och sov gott i denna sköna värme som är just nu! jag tror jag håller på att dö för så varmt är de.. haha..

Over and Out!
Från bruden i London// Angelica

Hoppas även att blogg.se inte ska ha så mycket problem i morgon för vill ju visa er lite bilder och just nu går det tyvärr inte :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0