Poängjakt!

Lördag och jag vaknar vid åtta, ja men visst fullt normalt! Nej tack verkligen inte, fast kände inte heller att jag kunde ligga i sängen hela dagen. Så fick bli att gå ner och äta lite frukost, för att sedan dra sig in mot oxfoord och lite. Fast först mötte jag upp Hannah och vi gick och kollade lite och jag var så virrig så jag trodde vi var på ett ställe när vi var typ hel fel.. Fast så kan de väl vara ibland, vi hittade rätt till slut i alla fall :)

Vi skulle även ha en poängjakt med alla au pairerna från förmedlingen eller rättare sagt dem som kunde vara med.!
Måste verkligen säga att det är de roligaste jag har gjort under tiden här! vi började vid 14 och slutade vid 17.30. Vi var 5 lag och mitt lag kom bara 2 men jag tyckte inte att de gjorde något för jag hade de ju kul? och det är ju huvudsaken!
Sedan fick det även bli att följa med dem andra tjejerna till Brick Lane och väl där blev de att äta lite mat på en liten och mysig resturang. Det roligaste av allt var att du kunde ta med dig din egna dricka och sitta och dricka den på resturangen. Du betalade bara typ 1-2 pund för att få göra de. Vilket jag tyckte var super smidigt. Så där satt vi alla 12 stycken tjejen och pratade och drack och självklart åt vi!

Efter maten blev det hemgång för min del och för vissa av dem andra med. För jag kände mig inte riktigt peppad på att gå ut för hade ont i skallen och var trött, så jag gick och letade upp en buss som jag kunde ta hem. Måste verkligen försöka lista ut om det finns någon busstabell eller något! För det skulle underlätta ibland faktiskt.
Men jag var nog hemma runt tolv så jätte sent blev det i alla fall inte, fast trött var jag! Så jag somnade nästan på en gång när jag väl la mig i sängen.

Over and Out!
Från London bruden Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0