Queen´s park

Natten var inte min bästa natt här i England mådde verkligen skit. Svär på att det måste ha varit maten jag åt när jag var i Camden som gjorde att jag mådde så dåligt. När jag vaknade i morse så var jag bättre men inte helt bra, fick trots allt i mig två stycken yoghurt. Dock är de inte mycket men de är i alla fall något!

Blev att göra sig i ordning efter frukosten för att jag skulle ju in till Queen´s park och träffa några au pair tjejer från den norra delen av London.  Och jag skulle ta mig dit med tåg för första gången, haha. Fast vet ni vad, jag klarade det perfekt, med hjälp av mina värdföräldrar visserligen men om jag inte hade fått hjälp av dem så hade jag nog inte vetat hur jag skulle ta mig dit.. Men jag måste trots allt säga att jag gillar att åka bussen mycket mera, visst den är billigare och sen är den mycket bättre för du får se så mycket mera i london!

När jag väl var framme hos tjejerna så pratade vi och lite och sedan valde vi att gå runt lite i parken för dem hade hur mycket saker som helst som dem tydligen bara har en gång om året. Dem hade pland annat loppis,mat stång, hund tävling,sång tävling, ett litet tivoli och så mycket mera.! Plus i kanten var att det var helt okey väder ute, blåste lite men de var inte farligt. Fick även i mig lite pasta till lunch, vilket var ganska gott de var tonfisk i de. Efter lunchen så blev de att gå lite till runt området och sedan bar det hem för mig. Var extremt trött plus att jag inte mådde bra så ville jag bara hem och ta hand om mig själv.

Väl hemma så blev de datorn och sedan gick jag ner för att äta lite och även kolla på tv. Såg att dem visade hitta Nemo på tv, kunde inte låta bli att kolla på den.

Och nu ligger jag i sängen  och har lite ont i magen och mår illa igen, usch hoppas detta går över snart. För att må såhär är verkligen inte kul. Sitter även och undrar vart familjen har tagit vägen? aja dem kommer väl sen! jag ska i alla fall snart krypa ner i sängen och försöka bli bättre och hoppas på att morgon dagen blir ganska lugn.  Har i alla fall inget planerat, mer än att jag ska ut och gå en runda i parken på dagen!



Mums sockervadd!

Over and Out!
Från en sjukling...

// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0