Regn i England är ni förvånade?

Nej jag trodde väl inte de! Igår så skulle jag och min "familj" gå ut och ta en promenad över området för att jag skulle få se lite och dem skulle förklara lite, vilket var toppen. Men när vi var halvvägs till ett café så började de regna, först lite dugg regn men efter en liten stund kom de bara mera och mera. Som turen var så hann vi till cafét innan ösregnet började. Fast vi fick ta bussen hem för de regnade ganska mycket och vi visste inte när de skulle sluta regna. När vi väl kom hem så blev de att leka lite med barnen och sedan fick jag egen tid för mig själv och då tog jag det mesta bara lugnt. Senare på kvällen fick "familjen" besök vilket var jätte trevligt, dock var de svårt att hänga med på vad dem sa ibland. Kan göra mycket när engelska människor pratar fort, usch de är jobbigt ibland. Annars tycker jag att de funkar helt okey, dock är inte min engelska den bästa men de löser sig med tiden!

Pratade även med min lilla syster och min mamma igår, vilket jag gör för de mesta hela tiden. Har inte fått hemlängtan heller för att jag pratar med dem vilket känns underbart, och jag hoppas verkligen inte jag får de sen heller!  Men de är sånt som märks.

Aja det var en lugn dag utan några bilder, men jag tror ni står ut ;)

Ha det bäst.

// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0