Sittandes på en pub

Jag bara älskar när mamman säger dagen innan att jag får sovmorgon för det betyder hur mycket som helst fast man kanske inte sover speciellt länge men det är underbart!
Hur eller så hade jag då inget planerat idag, men de fick bli en promenad på cirka 2 timmar och upptäcka nya gator som jag inte hade gått på innan! så idag var jag någonstans jag inte ens vet, haha. Fast jag vet att jag var i min stora park en sväng :) Sedan blev de hem och göra lite mat som fanns kvar och fick även bli att ta de lugnt innan man var tvungen att göra liste hemma och även gå och hämta grabben.
Idag fick jag då hem en trött grabb som fick sova en stund när vi kom hem för att kunna leka med sin syster sedan. Och hon var lika glad som vanligt när jag hämtade henne!

Så idag har jag nog bara jobbat cirka 3-4 timmar, vilket var super skönt :)
Snart är jag nog frisk med så jag orkar vara med alla mina vänner här i London! Det är sjukt vad fort man skaffat vänner här, skulle nog inte gå så fort där hemma. Fast jag tror de har mycket med att göra att alla är i samma sitts. Men jag tycker de är underbart att jag har hittat så många goa vänner här :)

Skönt när man slutar tidigt då har man tid för sig själv. Idag har jag pratat med mamma och två av mina syskon vilket var underbart! har nog inte pratat med dem sen förra veckan eller något, hur eller hur kändes de länge sen. Efter de blev de att gå till en pub 5 min här ifrån och sätta sig med min cider som smakade öl, haha. Aja det var avkopplande i alla fall. Efter det blev de att köpa cider hem för jag var så sugen på de. Nej då jag drack inte hur mycket som helst, en på puben och en hemma medans vi satt och pratade. Vi beställde även lite mat som kommer i morgon kväll.

Aja hur eller hur så har jag haft en bra dag, och idag blir de inga bilder heller för jag är så sent ute för att blogga men de gör ju inget för de kommer till helgen eller någon annan dag ;) annar kan ni ju alltid lägga till mig på facebook!

Over and Out!
från en trött och go Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0