Stolt över mig själv!

Klockan var ställd på 6 och jag skulle vara uppe vid halv sju! Gissa om jag var lite trött,jo då lite grann men inte så värst. Fick ju kolla på Emil i lönneberga efter jag hade ätit frukost för lill tjejen kollade på de. Vi satt där hon och jag och gosade och väntade på att grabben skulle vakna. Dock var han inte allt för glad när han vaknade men de löste sig till slut som det alltid gör! Men först måste man prata och leka lite och göra de han vill och sen är allt bra.
Så idag var det en av dem stora dagarna, för jag skulle lämna barnen för första gången själv på både dagis och skolan.! Snacka om att jag är impad på mig själv, woho jag bara växer och växer när jag gör saker som jag klarar av. Fast ibland behöver man lite tålamod, vilket man kanske inte har i alla lägen men de är bara att tänka "1,2,3,4,5,6,7,8,9 och 10" och ta ett stort andetag och där var dem nya krafterna inne. Det kanske låter väldigt enkelt när man skriver det såhär men usch nej de är så mycket mera! Hur eller hur så gick det toppen till slut, tjejen blev lämnad på dagis och grabben på skolan. Grabben var verkligen ledsen idag när jag skulle lämna honom jag själv blev nästan de oxå för det är då aldrig kul att lämna en ledsen person.. Fast jag vet ju att han har de kul där till slut, men för stunden är de trist.

Sådär då var det den morgonen och jag tog mig lite tid för att gå runt i Hampstead och ner till mitt område där jag bor, men först blev de allt några stopp på vägen. Jag var så sugen på att sitta på ett Café men hittade inget som hade något bra att erbjuda så fick bli ett av Caféerna som vi har typ 10 min ifrån där jag bor. Så det blev ägg och rostad macka och lite kaffe! Efter det fick de bli att gå hem och städa upp röran som hade blivit, för städerskan skulle trotts allt komma idag och städa.

Hämta grabben som vanligt vid tolv denna vecka, blev mat och lite film och en sov stund för honom och sen parken där han lekte för fulla muggar! Fick inte stopp på honom en sek. Så vid 16 var det dax för att hämta upp tjejen och även denna gång så valde grabben att gå till dagis vilket jag är jätte stolt över, annars åker han sin scooter. När vi väl har hämtat upp henne så blev de att leka på dagis platsen och sedan gå hem och äta lite och självklart bada lite.

Och nu sitter jag här och skriver mitt andra inlägg för idag för att jag hann inte skriva innan jag åkte till svenska kyrkan igår. Så inlägget under är ifrån igår! Hur eller hur så försöker jag göra mitt bästa för att hålla er som läser min blogg uppdaterade :) Hoppas ni alla mår toppen!

Skulle även säga de att jag kommer lägga upp en massa bilder snart och även på min facebook för dem som är vän med mig där!

Over and Out!
Kramar från London Bruden!
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0