Svenska affären

Lyckad dag måste jag börja att säga.!
Sovmorgon fick jag och jag skulle träffa emelie vid halv elva vilket gick super. Träffades i Camden som vanligt men denna gång skulle vi inte stanna där! för denna gång skulle vi till svenska affären för att kunna handa lite små saker som vi har saknat nu under våran tid här i england! För min del blev de inte mycket men lite. Det blev, chips,blåbärs te, pärlsocker, jäst, godis, halstabletter, falukorv och gott och blandat till min värdmamma! Så ni kan tänka er att jag var mer än glad när jag gick därifrån.
Men dagen var inte slut där. Vi hade några timmar kvar och bestämde oss för att gå lite på oxford street denna gång. Fast först blev de mat, för annars orkar man ju inte ;) så Pizza hut blev de, jag har nog blivit helt besatt :D men hur eller hur så var vi lite besvikna för vi beställde coca cola och ja vi fick de men de var då inga bubblor i.. suck så vi sa till men den gången blev de då ännu sämret, blev lite små sur men jag orkade inte så jag drack den och var glad. Sedan bar det väg hem eller ja vi var tvugna att hitta våran buss station som hade sprungit iväg, haha. Fast vi hittade den ju till slut och de är väl de som är huvudsaken =D väl sittandes på bussen var vi båda helt slut så vi sa nog inte allt för mycket under resan, men de gjorde inget!

Väl hemma så blev de väl att vila typ 15 min och sen var de bara att gå för att jag var tvungen att gå och hämta grabben på skolan. Han är verkligen inte trött när jag hämtar honom men när vi sitter på bussen så lyckas han verkligen somna när de typ är 3-4 hållplatser kvar, så himla typiskt. Så de har alltid varit lite knepigt när man ska gå av, men de brukar lösa sig. Väl hemms så blev de lite lek bara han och jag innan vi skulle hämta lilla syster. Där möts man verkligen upp av en glad tjej kan fortfarande inte sluta säga de!
När vi väl var hemma igen så blev de mat och lite tv tittande och sedan var de dax att gå upp och leka och sedan kom pappan hem och jag slutade!

och efter jag slutade så har jag ätit lite chips och pratat med min pappa hemma i Sverige och sedan har jag druckigt lite te och coca cola. Kändes väldigt konstigt att prata med honom för det är hans födelsedag idag och jag ringde inte men han gjorde så jag fick säga grattis :) Och samtalet var verkligen toppen!
Nu sitter jag bara och myser och tänkte bädda ner mig i sängen om någon timme och läsa min bok som jag inte kunde släppa taget om igår.

I morgon blir de en Camden fika med lilla Lisa, vilket kommer bli mysigt :) och sedan blir de väl hem och mysa innan man ska hämta barnen.

Så hej svejs lingon svejs

Over and Out!
Från en trött och sliten Angelica

Kommentarer
Postat av: Lisa

hihihi :D

2011-09-20 @ 22:50:31
URL: http://crackkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0