Trafik = helt stilla

Ja jag vet att jag sa att jag skulle skriva på kvällarna men jag vet inte varför jag gjorde de igår, tror helt att jag glömde bort de. men hur eller hur så skriver jag nu :)

Allt var som vanligt igår förutom att jag och grabben fick sitta fast på bussen i en kvar, plus att bussen stod bara stilla och jag mörkade märka hur alla bara blev mer och mer arga för ingen visste varför han stod stilla. Det var någon som frågade men dock så hörde jag inte vad han gav för svar. För grejen var den att flera vanliga bilar åkte för bi bussen. Så igår kom jag och grabben precis när ha började, visst de är ju bara dagis fast ändå. Dem sa att de inte gjorde något när vi kom dit men för mig kändes de pinsamt, fast de inte var mitt fel.

Tog mig en skön promenad i ett ganska skönt vänder hem. Blev även att fixa och lite innan städerskan skulle komma igår så de inte var leksaker över allt.! och jag tänkte även tvätta igår men insåg att tvättställen var fulla med deras kläder så antingen gör jag de idag eler i morgon, jag skulle även behöva tvätta mina lakan.
Blev även en fika med två vänner ifrån området. Dock kom jag typ 30 min sen, haha jag hade läst helt fel på smset men men jag träffade dem i alla fall i en 30 min för sedan var jag tvungen att gå upp till skolan för att hämta grabben. Han var så trött så han somnade på bussen i typ 5 min. Så blev inte så lätt att gå hem med en trött liten grabb från bussen. Fast jag måste ändå säga att jag hade tur när vi väl var hemma sen, för han somnade inte innan vi skulle gå och hämta lill tjejen. Så jag var riktigt glad över de, så vid 16.30 som vanligt blev de att hämta den gladaste av dem alla, lilla tösen =)

Hem och göra köttfärssås och spagetti som grabben hade bestämt idag, vilket dem åt hur mycket som helst av. Grabben sa till mig att det var den godaste köttfärsåsen han hade ätit, då blev jag riktigt glad måste jag säga!
Strax efter jag hade gjort klart allt i köket så kom "pappa" hem, vilket var ganska skönt för grabben bara skrek och skrek.  Så jag fick ledigt ifrån 18.00 och jag kan faktiskt inte säga vad jag gjorde igår kväll för jag gjorde typ ingenting så det var väl ungefär så min dag såg ut i helhet!

Over and Out!
Från
Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0