Trött dag....

Fick lite sovmorgonen denna dag med, för idag var de så att mamman var hemma ifrån jobbet och skulle ha jobbat lite grann oxå fast det blev inte så mycket av de.. Lilla grabben är fortfarande inte riktigt frisk, ont i halsen och feber. Så något slags virus går de just nu känns de som, bara jag inte blir sjuk oxå!

Förövrigt så bestämde jag och mamman att vi skulle ta en promenad för att kolla vart lilla grabben skulle gå i skolan. För han börjar där på tisdag, skolan verkade verkligen jätte bra :) Vi hann även med en fika på vägen dit, vi köpte även ett par nya jätte snygga skor till grabben. Han blev verkligen så super nöjd med dem! Sedan blev de hem och fixa och även leka med grabben och kolla lite på tv, vi åt även lite lunch lax och potatismos vilket var super gott!

Efter de så skulle dem kolla på tv lite och jag bestämde mig för att gå upp och sove i 30 min, dock blev de lite längre.. hmm kanske blev cirka 2 timmar vilket jag inte hade tänkt mig, men skönt var de. När hon väl kom hem så hände de nog inte allt för mycket, det är knappt så att jag kommer ihåg var jag gjorde!
Ska verkligen försöka skriva varje kväll istället för dagen efter!
*Hur eller hur så blev de pankakor till middag och sen testade jag även något nytt. Pankakor med ost i, vilket jag vet låter jätte konstigt men någon gång ska man våga testa nya grejer. Vilket i detta fall var gott smakade som creps. Efter maten så kände jag verkligen för att röra lite på mig så jag valde att gå ut och gå i våran park vi har här i närheten och bara vara och kolla på solnedgången vilket var underbart! Hade med mig kameran så de blev lite bilder på de :)

Annars hände de inte mycket mera under den dagen, men underbart när de har blivit lite varmare igen.När jag var ute och gick vid 7 på kvällen var de cirka 20 grader :)

Lite bilder ifrån parken! Klicka för större bild


Over and Out!

Från en vilsen au pair i London

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0