Dåliga mig..

Nu när jag har så mycket tid så kanske det är dax att fixa till min fina blogg som jag inte riktigt trivs med längre??? jaa det vore en bra idé. Har ju egentligen den redan fixat men den är inte redigt så som jag vill ha så jag kan inte lägga upp den, suck. Ska väl bli klar snart eller den måste.!

Hur eller hur så ver jag inte riktigt vad jag ska skriva?? I alla fall inte just nu för min värdfamilj är i abudabi och jag är helt ensam i huset. Så egentligen finns det hur mycket som helst att göra men frågan är bara om jag orkar eller vill ?

Kan ju säga att idag har jag varit ute och gått i två timmar, fixat och donat lite hemma, läst bok och suttit vid datorn. Och självklart ätit mat, det tror jag ni förstod ;)
Vill även säga de att mitt bloggande kommer komma igång nästa vecka tanke på att jag inte har så mycket att säga just nu för de bara är jag hemma och att de inte händer allt för mycket just nu..

Aja nu vet ni att jag lever i alla fall :)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0