Födelsedags barnet här =)

JA idag blev jag hela 21 år gammal kan ni tänka er!
Ja må hon leva ja må hon leva...
Ja fast på engelska kom dem upp i morse och sjöng mina fina värdbarn och mamma. Och lite frukost och presenter och ljus fick jag på sängen idag. Snacka om underbar familj :)
Det jag fick i presenterna var, ett par converse skor och en grön jacka. Snacka om att jag blev jätte glad :D
Men efter det blev det att gå upp och jobba men de var inte mycket jobbande. Jag skulle bara ta hand om lilla bebisen medans mamman tog barnen till dagis och skolan.
När hon var tillbaka blev det att springa en runda medans det ändå var uppehåll. Blev en runda på ca 25 min och 4,2 km jag kände att det ändå var helt okey, kunde säkert ha gjort bättre men så är de.
Tog en dusch och bara njöt av att det var min födelsedag och sedan började jag jobba vid halv ett för att ta hand om lilla bebisen för mamman skulle fixa håret, så vi tog det ännu mera lugnt för han sov och sedan så skulle han ha mat oh vi skulle gå och hämta hem den stora grabben. Gick hem och bara myste, han var riktigt go grabben idag måste jag säga. Var riktigt länge sedan han var såhär så det var riktigt underbart att umgås bara han och jag och lill bebisen. Blev att göra klart maten tills mamman och tjejen kom hem och sedan gick tiden otroligt fort.! hjälpte till med maten, badet och sedan blev det tv tittande för mamman gick och vi skulle vänta på att pappan kom hem från jobbet. Sen var det jag som la bebisen runt sju och det gick toppen :) Så stolt över mig själv!
Nu på kvällen har jag bara tagit de lugnt och njutit och pratat med Mamma och lilla syster Ronja och sen har jag även pratat med Syster yster Jackie och hennes mage,hehe :) Fick en jätte jätte fin sång av mamma och lilla syster, det tackar jag så mycket för :)

Men nu ska jag allt ta och sova för jag är jätte trött och ont i vaden efter min spring tur.!
Hoppas ni får en toppen helg :)
En bild på mig efter min lilla spring tur :)


Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0