Förbannade jävla regn!

Vaknade upp och hade verkligen sovit toppen men ändå inte.. Konstigt det där?
Var bara att kliva upp och börja sina sysslor.Dock så hörde jag allt att det regnade ute men sket i det för jag tänkte det går nog över så jag kan gå till dagis och skolan med barnen ack så fel jag hade! Mamma och jag bestämde att hon fick ta dem för om jag hade gjort de så hade vi blivit alldeles för blöta. Så jag tillbringade tiden med bebisen vilket jag gjorde ända fram till typ 10.30-11 någon gång minns ej riktigt men tror de var där någon gång.
Jag gick då upp och fortsatte läsa min bok som jag verkligen är helt fast vid men dock så läste jag ut den så nu måste jag läsa någon annan bok för att de är så avslappnande. Boken jag har läst heter "Varför gråter inte Emma" den handlar om arboga mordet 2008. Rekommenderar denna bok hemskt mycket, tänk vad saker kan ske på så kort tid och tänk vad en människa klarar av bara den vill. Den är väldigt berörd och man kan inte riktigt sluta läsa den för så fort du bläddrar sida så kommer de fortsättning och man vill veta hur de gick. Så läs denna bok om du gillar saker som har hänt i verkligheten!
                            

Sedan blev de lite jobb igen, busa med barnen och hjälpa till med bad och läggdax för pappan är ute på roligheter :P
Men nu har jag slutat i alla fall och har nyss bokat bord för mig och mina vänner inför lördag då vi ska ut och äta oh fira mig. För vet ni vad jag fyller 21 år i morgon och den kommer inte direkt firas om jag ska säga så! Känns konstigt att fylla år någon annanstans än hemma i sverige. Jag är ändå inte ledsen för att fira den här för 21 år är ingen viktig ålder!
Men nu ska jag strax stänga ner för jag vill njuta och kolla lite på tv innan jag tänkte sova :) Tänkte även ut och springa en runda i morgon, plus att jag får sovmorgon till strax innan åtta så att mamman kan ta barnen till skolan och jag tar bebisen! Snacka om att hon är snäll, fast egentligen sa hon att jag fick sova hur länge jag ville men ändå så erbjöd jag mig att ta bebisen på morgonen medans hon åkte och lämnade barnen :) Så snäll jag är va? om inte så säg de :)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0