Första arbetsdagen efter 3 veckors ledigt!

Sjukt natt.... Sov hur dåligt som helst och ändå är helt huset fullt med människor nu igen äntligen. Hur kunde jag då sova dåligt? ja det är en fråga som jag inte själv kan svara på!

Blev att börja jobba vid 7.15 och gå ner och hjälpa till med barnen och fixa iordning allt för grabben skulle till skolan idag för första gången sen 3 veckor sen.!
Jag brukar ta barnen till dagis och skolan men idag blev det värdmamman för hon skulle prata med rektorn och träffa en kompis. Så jag och tjejen och bebisen tog och umgicks lite. Vi tog oss ut innan allt regn började och sedan var vi ute i ca 1,20 min innan tjejen blev väldigt kall om sina händer och då gick vi hem. Myste lite granna i soffan medans jag läste böcker för henne och lilla bebisen sov. Blev även lite mat, bus,lek och kolla lite på film. Runt middagen så kom grannen över för att käka lite middag med oss och leka!
Jag hjälpte även till ända till klockan var 19! snacka om en lång dag för en som inte har jobbat på 3 veckor och som sov piss dåligt inatt..

Så nu ska jag sluta skriva här och se till att jag kan sova i natt istället! För i natt ska jag inte vara vaken så mycket som jag var i natt inte.. Så hoppas ni andra där ute hade en toppen dag :)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0