Fredag, Lördag och Söndag

Fredagen - Jobb,lunch ute och middag ute.!

Lite jobb men inte allt för många timmar måste jag säga. En stund på morgonen och sedan blev de att äta på giraffen med familjen. Efter maten blev det ännu mera jobb och jag slutade väl sesådär runt 6 tiden och stack väl vid halv sju för att åka och möta upp mina bröders mammas syster, vad invecklat det där blev. Åkte i alla fall till deras hotell rum och sedan tog vi oss en liten promenad till en resturang/steak house. Snacka om riktigt god mat, en redig skött bit med pommes och bea. Det roligaste av allt var att man fick laga kalrt sin kött bit precis så man ville ha den. Blev sedan att följa med dem tillbaka till hotellet och sitta där och prata och umgås bara. Hade helt klart en helt underbar dag och kväll :)

 

Lördagen - Dagen som var riktad mot mig!

Först på morgonen så hade jag bestämt mig för att åka till stratford för att se om jag hittade något som jag kunde ha på mig till kvällen för att vi skulle fira mig. Fast riktigt så blev det inte, för det va ringen signal mellan där jag bor och stratford snacka om typiskt. Så jag bestämde mig då för att sticka in till oxford street för att kolla lite i butikerna i regnet. Det typiska var att jag inte hittade ett skit!! Det är väl alltid så när man väl vill hitta något nytt?
Runt 1.30 var det dax för fika på starbucks med mina London vänner, Evelina, Anna och Katarina. Där det blev presentöpnning och en massa prat och en stressad mig? hmm men så stressad var jag egentligen inte men jag hade bara tagit fel på klockan lite granna,haha! Hade bara lite för mycket i mitt huvud för stunden.. Fick i alla fall ett present kort av Katarina och Evelina och av Anna fick jag nutella och sedan så har jag tre saker jag kan välja bland men vet inte vad jag ska välja än. Blev i alla fall super glad över mina presenter som jag fick av dem.
Efter våran fika blev de att jobba lite för grabben skulle ha födelsedags kalas för alla hans kompisar, så jag tog hand om lilla bebisen medans kalaset var. När allt var slut så blev det att åka hem och fixa till sig för att sedan åka och käka middag och festa med Anna och Katarina och en vän till Katarina.
Vi började med lite käka på Chiquita (mexicansk) sedan blev det att gå in på en klubb som heter the metro club, en lite dyrare och finare men helt klart okey för en annan. Dock måste jag säga att kvällen var inte alls så som jag ville. Fick jätte ont i magen och kunde knappt stå för att de gjorde ont då, så för min del så önskar jag att jag hade fått ont i magen en annan dag och inte just denna dag.! Så jag var väl hemma runt halv tre på natten efter att haft en toppen kväll trots omständigheterna.! Tackar så himla mycket för att jag har sådana bra kompisar som tar bryr sig om mig och förlåt om jag förstörde eran kväll!

   

Söndagen -  slapp dag

Det kan man lätt säga att det har varit.
Fast ändå har jag fått lite gjort, mer än vad jag har förväntat mig. Tog det väldigt lugnt till en början för jag inte mådde bra än och hade ont i mage, så blev liggandes i sängen ett bra tag på morgonen. Runt lunch tid blev det att kliva upp efter en lång stund i sängen och mycket tv tittande. Tog tag i det hela och började äta frukost,tvätta,hänga tvätt, byta lakan och allmänt ta de lugnt i sängen. Var även ute en sväng efter att regnet hade slutat och det var faktiskt varmt och behagligt ute då. Det har i alla fall varit en helt toppen dag för att vara slapp dag för min del.  Snart ska jag krypa ner under mitt goa täcke och kolla på tv tills jag inte orkar hålla ögonen öppna :) Låter toppen enligt mig!

 

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0