Glad Påsk ifrån Sverige

Vill säga Glad Påsk på er allesammans som läser min blogg =)

Sitter just nu hemma i Sverige hemma hos min syster för i morgon åka tillbaka till London där ni kan följa mig igen. Älskar verkligen att vara hemma men ändå så vill jag tillbaka till London för jag vet att min tid inte är klar där än!!
Men i morgon åker jag tillbaka och då har jag med mig två av mina fina systrar Ronja och Nathalie. Dem stannar ända tills den 12 alltså torsdagen nästa vecka. Så ni kommer få höra om hur vi har haft det sedan när jag är i london och är lite mera uppdaterande än vad det har varit just nu.

För övrigt så har det varit helt underbart att vara hemma och träffa alla, alltid lika trevligt! Har ätit nästan allt gott som jag ville göra innan jag åkte, vilket är underbart =D

Så GLAD PÅSK på er ifrån mig =)

Over and Out!
Hemifrån Sverige
//Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0