Helt otroligt!

Snacka om att jag har två helt underbara vädbarn!
Fast först ska jag berätta för er att jag sov hur bra som helst i natt,tummen upp på det liksom =)

Tog barnen till skolan, gick hur bra som helst. Kom hem och umgicks lite med bebisen och sedan gick jag faktiskt upp och la mig för jag kände inte att jag skulle klara av dagen annars. Blev även lite bokläsning innan min värdmamma kom hem igen och hon skulle mata lilla bebisen för första gången och jag ville absolut se det. Tycker allt att de är lite häftigt att dem liksom inte vet hur dem äter plus att dem gör så många miner. Efter det blev de att käka lite och vänta tills jag skulle ta lilla bebisen för att mamman hade lite saker att göra. Hade de allmänt mysigt med honom tills han skulle sova då jag satte mig vid datorn för att kolla upp lite saker, men jag måste säga att jag blev nog inte så mycket mycket klokare!
Så vad har hänt mer på denna dag? jo jag hade lilla bebisen till 5 då mamman och barnen kom hem efter att dem hade varit och klippt sig lite. Hjälpte till med maten och badade barnen.
Fast mitt i allt hände de faktiskt en annan sak!
Det var så att det har läckt ut vatten när vi har tömt badkaret och de har kommit ut vatten längst ner. Ja de är rätt så svårt att förklara för en som inte har sett de eller vet hur huset ser ut. Men som sagt dem var här och killen visste inte riktigt vart de kom ifrån vilket jag inte heller visste mer än att de blev blött på golvet efter tömning av badkaret. Fast till slut så när han hade hållt på med en massa grejer så började det läcka ut på gatan, vilket låter lite konstigt jag vet men det äckligaste av allt var att de stank som bara den! Det resulterade till att dem fick ringa till en akut mottagning som skulle komma inom 6 timmar och fixa detta.. Och han kom väldigt fort de gjorde han och tur var väl de! det hade kunnat bli så mycket mycket värre och stank gjorde de usch usch! Men nu är det löst och problemet var dessa våtservetter som man använder till barn! Så jag måste säga att det är helt idiotiskt hur dem kan sätta stopp på hela systemet!

Aja så har min dag varit, hoppas eran dag har varit toppen :)
Har även tagit tre promenader totalt idag och en sak som är väldigt skönt är att jag sitter och gäspar nu när jag skriver detta och klockan är bara 20.30 så då har jag alltså lyckats bli trött idag, mycket bra gjort Angelica!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0