Never Give Up, du klarar det!

Jobba jobba ännu en ny vecka med många timmars arbetande!

Blev en väldigt kort dag idag för mig, vilket jag alltid uppskattar. Jobbade på morgonen som vanligt och sedan så jobbade jag vid 4 igen,snacka om slappt nu när solen ändå var framme idag.!  Det lilla jag har jobbat har det gått toppen :)

Då undrar ni säkert hur jag underhöll mig idag? det kan jag så klatt säga med att jag gjorde lite ärenden och satt ute i solen med. Det har varit jätte skönt men mitt humör har varit längst ner på det djupaste havet! Det var en grej som gjorde mig riktigt besviken/ledsen idag men inget jag kommer ta upp mer än att säga att jag inte har varit allt för glad idag.

Nu måste jag även sätta igång att städa lite eller jaa städa och städa men göra de lite fint i mitt rum för tydligen kommer typ ägaren och kollar på huset i morgon och min värdmamma ville att jag skulle göra så att de såg lite fint ut, vilket det oftast gör i mitt rum. Så jag ska väl "putsa" lite granna och sedan bara ta de lugnt. Hoppas morgonen dagen bjuder på sol med och att jag blir lite gladare.

Vill just nu bara åka hem, saknar alla så hemskt mycket så det nästan gör ont. Jag ska klara detta det är inte långt kvar nu.. Jag är stark och jag vet att alla vill att jag ska vara kvar mitt år här men idag känner jag mig bara allmänt nere,vilket man får vara ibland! Aja hej då hoppas din dag har varit bättre än min!



Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0