Regn, London har visat sin dåliga sida som man alltid har hört om.

Ja det kan man verkligen säga..
När jag vaknade och låg och lyssnade så regnade det och när jag ävl klev upp så hade det börjat av ta.. Väl nere i köket så hade det slutat regna och jag satt och åt min goa frukost. Då insåg jag även att jag måste få lite gjort idag minnsan. Hade egentligen bestämt mig för att gå ut och springa en runda runt lunch men tanke på vädret så sket det sig. Plus att en kille skulle komma hit och fixa ena duschen för den har varit lite sådär, så jag var även tvungen att vara nära till hans när dem ringde.
Så jag satte igång och började tvätta alla bilar och sedan tog jag tag och tvättade allt lego. Snacka om att vattnet inte var det renaste när jag var klar, det är då man inser att det allt var lite skitit och mycket baciller!
Kan inte påstå att jag har gjort allt för mycket idag förutom det då. Jag var en snabbis till affären och när jag väl klev innan för dörren så började det regna och blåsa som bara den, snacka om att jag hade tur! Men annars har denna dag varit helt hopplös för det har regnat och varit solsken stup i ett så man vet verkligen inte vad det kommer vara för väder om typ 5 min? lite irrirerande måste jag säga.

Har även lite saker som snurrar i mitt huvud just nu, vad ska jag göra till höst? börja jobba, plugga eller sticka någon annanstans? fasen vem vet svaret på dessa frågor?? ja om du har svaret så kan du väl svara på den då ;)

Lite bilder ifrån dagen :)
  


Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0