Regn regn regn underbart eller hur var det?

Igår så hade jag ställt klockan för att jag skulle kunna gå upp till min kära vän Anna i Muswell hill men när jag vaknar första gången och hör att det regnar även denna dag så insåg jag att jag inte skulle ta och gå upp till henne, för om jag hade gjort det hade jag blivit dyng sur! Så det var bara att käka frulle och gå till bussen som tog mig upp till kullen där Anna bor.
Väl framme blev det att handla mat som vi skulle laga till lunch och sedan blev det att bara umgås och ha det trevligt tills hon började jobba.
Då tog jag mitt pick och pack och gick hem för att göra lite nytta hemma hos mig, som typ var att bara slappa och göra fint i min garderob =D

Idag blev det att åka till westfield i stratford med Louise och kolla läget, hade redan bestämt mig för att jag inte skulle handla något. Men ändå så åkte jag hem med två stycken bh:oar men vad gör de när dem kostade 8 pund styck och jag ändå skulle jobba extra åt grannen? Och vill ni veta ännu en grej det har regnar idag med, vad kul va?haha.
Efter jag hade varit i westfield med Louise blev de att åka hem och jobba hos grannen i ungefär 2,5 timma. Vilket gick lika bra som det brukar göra, dock hade jag ont i huvudet hela tiden men det är sånt man får räkna med när vädret är piss..Väl hemma sedan så blev det att baka en kladdkaka och bara njuta. För första gången sen jag har flyttat hit så hörde jag faktiskt att det åskade förut och då måste jag säga att jag har bott här i 7,5 månad nu! så jag är lite chockad, men snacka om att det lät en hel del.
Tog mig även ett bad efter att åskan hade släppt och jag låg i badet i ca 35 min med en massa bubblor, snacka om att det var helt underbart. Sen dess har jag kollat på tv och bara njutit av kvällen och att jag känner mig avslappnad.
Ha det bäst nu kära läsare, i morgon tänkte jag även berätta för er vad jag och mina syskon gjorde när dem var här =)

Lite bilder ifrån igår och idag, ej i sin ordning :)
     

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0