Äntligen en ny vecka!

Att en ny vecka har kommit är bara toppen. Denna vecka jobbar jag inte lika mycket och jag kommer hinna med så mycket.
 
Idag blev det att jobba 7-12.30
 
Hjälpte till på morgonen som vanligt och sedan hade jag bara den minsta grabben. Fixade hans kläder och donade lite medans han hade sin första tupplur. När han vaknade till blev det att klä på honom igen och gå upp till affären för att handla lite städgrejer till städerskan. Väl hemma igen så blev det massa en massa lek och bus med varandra.
 
Annars idag har jag inte gjort mycket, har börjat städa och fixa i mitt rum för det har sett så förjävligt ut tycker jag. I morgon ska jag även se till att byta lakan och damsuga mitt golv om jag hinner, annars får jag lov och göra det på onsdag. Kan nog vara det skönaste att få lite gjort i sitt rum men ändå lite sådär att vara hemma men ibland behöver man allt det när rummet ser ut som att någon har lagt en bomb där.
 
Även pratat med mina norge vänner kim och sofie =)
Och nu sitter jag och bara chillar och funderar på vad jag ska göra innan handbollen drar igång på tv.n. Kanske skulle passa på att gå ut en runda, men inget jag känner för dock! Så det får helt enkelt bli lite mera städ!
 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0