Dagar och nätter som går för fort men ändå så bra.

Måndagen i sin hel het.. Jaa ni vill nog inte veta vad jag gjorde va??
Men det ska ni få veta i alla fall. Jag jobbade som bara den och jobbade som bara den. Jobbade så mycket att jag var helt slut på kvällen så jag har inte allt för mycket att säga om den dagen så jag verkligen jobbade för mycket.....
 
 
 
Tisdagen , lite lugnare dag, vilket behövdes.
Tog och jobbade morgonen och sedan blev jag ledig 1,5 h och sedan blev det att jobba igen. Stälde mig och gjorde mat och sedan tog jag med mig den äldsta grabben för att leka med en av hans kompisar. Blev det några timmar vilket det absolut inte kändes som, men var nog för att jag fick tillbringa lite ensam tid med honom.  När vi hade lekt klart där gick vi och mötte upp hans mamma för att byta barn och jag fick bebisen för att dem andra skulle åka och prova ut skoluniform till grabben.  Jag tog med mig bebisen hem för att käka och göra lite mat till mig och föräldrarna, fick idag bli jag som gjorde raggmunkar, fan så goda ska ni veta! Dock gillar inte min mage det där med mjölk.. Men det är något jag får lida av efterråt.. Plus att jag får skylla mig själv när jag inte har köpt en annan mjölk heller.. Ja ja nu ska jag inte klaga mera på det..
 
Efter mina timmars jobb idag så tog jag tag och gick ut på en PW men det slutade med en PW/ joggning. Vilket kändes bättre än att bara gå. Visst det finns inget tråkigare än att springa på asfallt men ibland får man stå ut när det inte finns en sådan fin skog som vi har hemma i sverige! Jag avgudar våran skog i lilla Målilla där hemma att springa i, finns nog fasen inget bättre än att springa i den.

Hur som så är det dax för mig att sova nu så jag får sova mina goa timmar i denna goa säng, så jag orkar med den långa långa långa dagen i morgon som väntas!
 
Bjuder på en gammal bild..
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0