Fredag, Anna är tillbaka i stan!

Jobbade morgonen och sedan stack jag för att möta upp min fina vän Anna som är tillbaka i stan igen efter hennes lilla vistelse i sverige.! Har saknat henne lika mycket som jag har sagnat mina andra vänner här. Så vi tog tag och sågs runt halv ett i south kennsington för att gå på museum, vara lite kulturella minnsan. Aldrig varit min grej men det var allt lite kul ändå, för vi hade trevligt och mycket att prata om.
När vi var klara där inne fick det sedan bli en lunch och det var ju inte det lättaste att hitta, för ingen visste riktigt vad vi ville ha och sedan var det as mycket folk vart man än gick...

Efter våran lunch fick det bli att åka hem för att börja jobba runt 16 igen. Anna följde med mig hela vägen för hon skulle ändå upp till Katarina så jag fick sällskap hela vägen vilket var super skönt =)

För övrigt nu i kväll så jobbar jag och lite små sur att jag missade damernas handbolls match på tv.n för den hade jag velat se men så blir det ibland.. Barnen ville inte gå och lägga sig och det var en jävligt dum tid dem visade det! Ja ja jag överlever nog!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0