Helgen går för fort!!!

Fredag, Lördag och söndag är dem ända dagarna som bara springer iväg!
 
Fredag- jobbade jag halva dagen. Vi stack även till IKEA och shoppade (familjen). När vi väl var klara där så blev det för min del att åka och möta upp Anna för att åka och shoppa på westfield. Blev inte allt för mycket men ändå blev det en hel del? skumt det där måste jag säga.! hur som så försvinner alltid pengarna på något konstigt sätt!
Senare när vi väl var klara där så stack vi till Camden och tog oss lite att dricka och en del prat. Mycket trevlig dag med en trevlig vän =)
 
Lördagen, upp tidigt fast ändå inte.. Dagen gick åt att ligga och lata sig i parken vid en pond, as gutt var det. Låg i solen så gott som hela dagen plus att man kunde gå och bada när man kände för det, super duper bra! Hade även med mig lite fika så det var även toppen. Anna var även med mig i parken, så vi låg där och hade det otroligt bra. Juste får ju inte glömma bort att säga att vi var på en pond där det bara var kvinnor, lite roligt fakstiskt och annorlunda =)
Kvällen avslutades med en middag med min tyska kompis som skulle åka hem på söndagen.  Efter middagen mötte jag upp Anna för att fortsätta kvällen med party vilket inte riktigt blev så. Eller jo för vi åkte in till picadilly men blev mest att gå runt där bland allt folk och ha det allmänt skoj. Dock så hände de något som jag absolut inte ville skulle hända..Min skärm på mobilen sprack.. Så får använda min gamla just nu och det är inte det roligaste måste jag säga. Finns ju inte alls alla dess finesser som de fanns på min mobil.. Ja jag jag står ut ett tag i alla fall.
Vädret över lag var så förbannat bra, var runt ca30 grader under dagen och kvällen var as varm med.
 
Söndagen, blev att kolla upp lite om försäkringar och så vidare tanke på min mobil..Sedan gick jag även ner för att möta upp Anna för att kolla lite på telefoner och även möta upp några andra au pair tjejer för att fika lite i regentspark. Var jätte trevligt men dock kände jag mig så irrterad och trött men men. Var hemma ganska tidigt hemma, pratade med syrran och mina fina vänner ifrån norge. När jag pratade med syrran så fick jag se lilla albinoch han blir bara större och större, sluta växa nu lilla vännen! oh sedan hjälpte jag henne och kolla efter en ny telefon. Blev den jag sa till slut, tror det blev bra men det vet jag inte förens hon har haft den ett tag. Får helt enkelt hoppas på det bästa!
 
Skulle ladda upp bild men de ville inte blogg. se så det var ju lite surt!
 
Over and Out!
Från bruden i London
 // Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0