Helgerna förstör lite faktiskt.!

Har nog för mycket att säga, som jag nästan har varje gång det har varit helg, suck!
Kan i alla fall börja att säga att mina helger går dumt för fort.
 
Fredagen: Jobb Jobb Jobb det är väl ungefär vad jag kan säga?? Plus att jag satt barnvakt för föräldrarna skulle ut. Vilket inte gjorde så mycket för barnen var hur söta och gulliga som helst. Vi hade myskväll och åt popcorn. Sedan när dem skulle läggas så var dem hur duktiga som helst, var så grymt länge sen dem var så duktiga att gå och lägga sig. Super stolt och nöjd var jag allt =)
 
Lördagen: Var super skönt att sova ut fast jag ändå vaknade vid halv åtta och hörde barnen. Kunde i alla fall ligga kvar och tänka på vad dagen skulle bjuda på.
Först så skulle denna dag erbjuda mig en klippning, vilket ni inte får se än =) hehe hemligt hemligt.!
Efter klippningen så drog jag mig mot kensingtons garden för att möta upp Isabelle för att promenera där lite och bara njuta av vädret. Efter våran promenad blev det en sen lunch. Mötte även upp Katarina och Anna senare för att käka en middag tillsammans för sista gången. En sak som var lite tråkig var att till våran man fick vi ingen sallad eller något, vilket gjorde att maten såg jätte tråkig ut!
Vi drog sedan vidare mot Slug för att börja dricka lite smått, men där kom en besvikelse! Vi fick inte köpa två drinkar för ett pris, stor besvikelse, fast vi fick ju köpa två pajer för ett pris och det är ju inte fy skam.
Vi satt där ett bra tag och hade absolut en toppen kväll, dock sista kvällen med brudarna innan Evelina och Katarina åker hem nu i veckan. Hur som så blev kvällen bra och rolig. Tack tjejer!
 
Söndagen: Det hände nästan ingenting för min del. Gick och satte mig på ett fick i typ 3 timmar innan handbolls matchen jag skulle kolla på klockan 15! Viktig match som vi dock förlorade mot frankrike. Tycker själv att sverige inte spelade sin bästa match, dem hade inte rullning på bollen som dem har  haft på dem andra matcherna.. Aja hur eller hur så blev det även att åka in och möta upp Isabelle för att gå på bio. Vi såg Magic Mike, underbar filmt se den alla tjejer där ute! Så gott som Nakna män under hela filmen!
 
Gillar för övrigt inte att helgerna ska gå så fort!
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0