Ibland får man faktiskt KLAGA.

GE MIG SOVMORGON!!!!

Kan ju vara något av en sak jag verkligen skulle behöva...
 
Efter mitt morgon pass så passade jag på att gå ner till Camden för att kolla upp en grej, vilket inte fanns men kom hem med lite annat som jag inte riktigt hade bestämt men så är det ibland. Blev dock lite fattigare än vad jag ville, haha.
Hur som haver så har min dag varit lite upp och ner. Helt klart inte min bästa dag.. Ont i huvudet till och från, en bebisn som kräkts och varit som en apa på en.. Fick inte släppa ner honom en sek, vilket blev lite jobbigt och irriterande efter ett tag. Sedan när han även skulle sova så var han så över trött så han var så ledsen, somnade gjorde han till slut i alla fall.
Jag med för den delen, kunde inte motstå och lägga mig i en säng när det äntligen var lite tyst och lugnt!
 
När han väl vaknade var han på bra humör till en början men dock inte sedan, det var just då jag undrade vad de var med honom?? inget jag fick fram men så är det ibland. Vi lekte lite och åt mellis och sedan tog vi tag och hämtade hem tjejen ifrån dagis. Super glad blev han för han hade någon annan som roade honom. Lagade lite middag och badade dem två, fick även lägga honom för han var så himlans trött.
Dem övriga i familjen var på OS och kollade på BMX, vilket jag blev lite avis på fatta vad coolt?? Aja hur som helst så gick allt bra till slut.. Sitter förvisso och jobbar just nu men det är ju inte hela världen för barnen sover och jag behöver inte göra allt för mycket. 
 
Måste även ta tag och göra lite annat på datorn nu så jag hinner med det innan jag ska sova och försöka tänka på annat.. Har för många tankar i mitt huvud som vill komma ut och skrika lite men inte alltid är så lätt!
 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0