Inget intresse av detta just nu..

Snacka om att jag helt har tappat suget på att blogga just nu.. Lite trist om ni frågar man helt klart. Men jag försöker peppa mig själv varje dag att börja skriva vad jag gör och så vidare nu när jag är tillbaka i london..
Om jag ska vara ärlig så gör jag inte så värst mycket, jag jobbar som vanligt och är ledig inte mer konstigt med det??

Kanske även ska berätta att jag var på dejt igår... Och nej han var inget för mig, dock verkar de som att han gillade mig så vi får helt klart se hur detta slutar.. Han hade sinne för humor vilket var det bästa men det andra man vill ha hos en kille hade han bara inte.!

Annars så var jag super glad över att jag fick gå på OS i ett land där man bodde, super glad. Visst jag hade hellre gått på handboll men vad gör man inte för det lilla extra, att kolla på beach volleyboll var en sak för sig självklart. Det roligaste på hela den dagen var nog när killarna spelade för dem hade lite mer sport i sig än när tjejerna spelade om ni frågar mig =)
Tackar så mycket att mina fina vänner ville följa med och kolla med mig. Tusen tack tjejer!
 

Over and Out
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0