Jobb och mys kväll med fina vänner.

Fredagen.

Sovmorgon har blivit mina bästa vänner för jag tar verkligen vara på dem för jag sover länge, vilket man borde göra när man har det!
Började jobba runt 11.30 men bara med lilla bebisen. Runt 12 kom Anna och Katarina för att göra mig sällskap och även hjälpa mig att roa honom, vilket dem lyckades med. Vi fick även sällskap av isabelle som kom och gjorde oss sällskap. Helt fantastisk dag för dagen gick så himla fort, vilket jag inte riktigt hade tänkt mig.
Mina värdföräldrar var till och med hemma innan jag och han var hemma, vilket kändes lite konstigt.

Väl hemma så var det bara att berätta hur dagen hade varit och sedan duscha och göra sig iordning för att åka upp till Anna där vi alla skulle äta lite god mat och ha det allmänt trevligt =)
Lagade mat och åt efterrätt och drack god dricka. Kvällen var jätte trevlig och mysig.
Blev inte heller allt för sent, var hemma runt tolv halv ett.
Sedan var det bara att slappna av och ställa klockan på 7 för att börja 7.30!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0