Måndag den 20/8- 12

Måndagar är lite sådär..Jag önskar dem dagarna inte fanns..
I alla fall när man inte sover bra på natten på grund av att det är för varmt i det. Annars så har dagen varit ganska sådär. Jobbat en hel del plus att mitt humör idag har inte varit det bästa känner jag. Huvudet har varit sprängt för att jag sov så dåligt. Annars så önskar jag att dagen hade gått lite fortare över lag.. Tiden har stått stilla så gott som hela förbannade dagen.!

Juste måste berätta vad som hände när jag var i parken med barnen. Tjejen kommer fram och kramar och pussar på mig och säger att hon har saknat mig. Jag smälte nästan bort där för ett tag, så söt man får vara!

Nu ger jag i alla fall upp för denna dag. Hoppas på att kunna sova bra i natt! I morgon blir det en dummt för lång dag, suck!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0