Ny Duschad och ny bäddad säng

I morse var jag allt trött, var nog läge sedan jag vaknade upp och kände mig så seg och trött. Plus huvudvärken jag hade. Tur var så har det varit en väldigt slapp dag, jobbade typ två timmar i morse och sedan typ 3 timmar på eftermiddagen, inte alls farligt måste jag säga. Efter jag hade jobbat morgonen så gick jag faktiskt och la mig igen men det gick inte allt för bra till en början... Jävla grannar att hålla på att göra iordning i sin lägenhet med en massa borrande och dant. Öronpropparna hjälpte ju knappt! Jaja men ändå kunde jag sova typ 2,5 timma? mycket underligt men var fortfarande trött när jag vaknade.

Tog och gjorde iordning lite mat till mig och stora grabben för vi skulle äta lunch tillsamman. Blev lite lek och bus innan jag slutade. Hjälpte även min värdmamma med alla bebisens kläder, vi har hållt på att rensa ut kläder som han inte använder och som är försmå. Tog ett tag men nu ser det inte ut som ett kaos där nere vid kläderna!
Tog även emot matleveransen idag och plockade upp den. Bytte mina lakan och bäddade om. Så skönt att lägga sig i en ny bäddad säng och ett stort plus att man är ny duschad med =)
Nu tar jag kväller och ska sova hade jag tänkt, lite små trött är jag allt!

Over and Out!
Från bruden i London
//Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0