Onsdag.. Vaknar upp med ont i magen.

Att vakna upp och känna att något inte riktigt står rätt till i kroppen är sjukt jobbigt..
 
Fast det var bara att gå ner och börja jobba. Dock när jag åt min gröt insåg jag att jag inte riktigt kunde äta upp för jag fick då bara ondare i min mage.. Fick bli att slänga den och se om jag kunde äta senare.
 
Medans alla var ute ur huset så tog jag tag och sov lite extra, tanke på att jag inte mådde bra.
När väl ringklockan ringde på dörren ville jag verkligen inte springa ner och öppna men var så illa tvungen för maten kom! Samtidigt började jag med grabbens mat som han skulle ha när han kom hem. Jag själv fick inte i mig något mer än lite yougurt,testade gjorde jag i alla fall.! Efter lunchen tog jag och den äldsta grabben och bakade lite chockladmuffins, dock inte lika goda som kladdkakemuffins.
 
Sedan var det bara att jobba på fram tills föräldrarna skulle komma hem. Dem kom väl runt 18 då försökte jag gå så fort jag  kunde, kände inte att jag ville vara med barnen något mer idag. Och jo jag gillar barnen men känner att de räckte för dagen!

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå lite fortare så jag kan få åka och möta upp mina vänner för att gå på BIO och även säga hej då till Katarina som tyvärr åker hem till Sverige i morgon. Men jag måste allt säga hej då till henne innan hon åker!
 
Hoppas ni andra har haft en bra dag.!
Gillar även våran skylt vi har på toan,..
 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0