Semester är skönt.

Vaknar mitt i natten (jag trodde de var de) men fick sedan veta att de var strax innan fem.. Vaknade i alla fall av att grabben roppar efter sin pappa medans han låter som en elefant uppspringandes till deras rum, kul. Inte nog med det så hör jag inte långt efter det att tjejen roppar mitt namn ett antal gånger och jag ligger och funderar när hon ska ge upp?? Fast ja det var ju allt lite gulligt men till slut orkade jag inte mer och skrek till henne att hon skulle gå upp till mammas och pappas rum, vilket hon gjorde. Kunde somna om men när telefonen ringde var jag inte lika glad tyvärr!
Var bara att kliva upp och se glad ut. Väl nere så kände jag inte alls för att jobba men skulle hålla humöret uppe för jag skulle ändå inte jobba så länge!
Jag tog lilla bebisen medans mamma tog dem andra två till simning och tennis. Jag och lillen tog och gick till affären och handlade lite bröd och sedan gick vi hem. Väl hemma så var hans världens gulligaste under en timmes tid och precis innan alla kom hem igen så började han bli små sur och dan.
När alla var hemma så var det bara att sätta igång att göra lite lunch till alla plus att göra alla redo inför deras lilla camping tripp dem skulle göra.
Precis innan dem skulle åka så satt jag och lekte med bebisen och efter ett tag så tog jag honom och kramade honom och typ två sek efter så sover han? snacka om att han var trött och gosig just vid den punkten. Ville inte att han skulle lämna mig just då för det var så mysigt!

För övrigt så när dem åkte så ville inte stora grabben att jag skulle stanna kvar här för han trodde inte jag skulle komma tillbaka när dem kommer tillbaka, så det var lite surt att kolla när dem åkte. Tjejen sa även vid frukosten att hon kommer sakna mig på flyget när dem ska åka dagen efter mig, hur söt får man inte vara?? Blir så glad när barnen säger så till mig.

Efter jag hade jobbat klart så blev det att göra iorning i huset så det var fint och rent igen efter allt stöd! Plus att jag gick och la mig i sängen och somnade i 2 timmar, oj! Fast visst jag var väldigt trött och det var super skönt. Senare på kvällen gick jag upp och mötte Anna för att ta en kaffe och sedan gå på bio. Vi hade bestämt oss för att kolla på The wedding video, snacka om en rolig film. Lätt värd att se om du gillar komedi filmer.

Nej kanske dax att sova ? är ju trotts allt en ny dag i morgon =)
Ha det bäst där ute kära läsare.

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0