Söndagen den 5/8-12

Ännu en jobbar dag, fast denna dag fick jag ingen sovmorgon.
 
Jobbpasset idag blev mellan 7.30-17
Jag gjorde frukost till barnen och klädde på dem och la bebisen till sängs. Sedan blev det att göra iordning alla för att gå ut men när vi väl kommer typ en liten bit upp till parken börjar det dugga och sedan bara öser det ner. Så förbannat typiskt för det hade varit så bra att gå ut just då en stund innan stora killen skulle gå på kalas. Hur som så gick vi sedan till kalasen men tillbaka ifrån kalaset fick jag bara lilla grabben med mig hem för tjejen ville med stanna. Jag kom tillbaka efter jag hade matat lilla grabben och lekt lite. Var där en stund och sedan tog jag med mig tjejen för att gå hem och sedan vidare mot djurparken.
 
På vägen dit gick jag hela tiden och funderade på om det skulle börja regna eller inte.. Nästan när vi har kommit halva vägen så börjar det regna, så förbannat typiskt! Men det var bara att fortsätta för jag ville verkligen dit.
Det roligaste av allt var nog att när vi väl var där inne så slutade det regna. Så väl där inne blev det att kolla på alla sorters djur, ett väldigt mysig zoo måste jag säga inte för litet och inte för stort. Helt enkelt var det helt perfekt för oss tre att gå runt där.
 
Väl hemma så märkte jag verkligen hur trött och seg jag var, så fick bli en dusch och sedan bara slappa. Kan ha varit min största höjd punkt på hela min vecka!

Satt även uppe och kollade på den mest otroliga personen som finns inom sprigning! Usain BOLT, helt otroligt att han kan springa så fort. När man ser honom så undrar man hur han kan ha sådan fart. Visst han är lång men vad fasen han springer så förbannat fort, plus att han gjorde ett världs rekord med så han är bara för grym!
 
Lite bilder ifrån dagen.
 
                       
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0