Torsdag tillbringades i Golders Green.

Tog med mig båda grabbarna upp till Golders Green för att leka i parken och även möta upp Katarina och hennes lilla pojk. Hade en väldigt bra och rolig dag måste jag säga. Barnen verkade uppskatta det,jag uppskattade det i alla fall. Dock kunde vädret ha varit mycket bättre för det var sol,moln,sol, moln och en skvätt regn.

Efter vi hade ätit lunch så tog min värdmamma barnen och jag stack hemåt för att gå hem till en kompis på lunch, blev en hel del snack och sedan blev det att gå och hämta hem lilla tjejen ifrån dagis. Väl hemma blev det att hjälpa till lite och sen gå och möta upp Isabelle för att umgås lite plus att hon följde med mig hem och när jag hade slutat så tog vi oss upp till pizza express för att mysa lite på resturangen. Efter den långa dagen blev det att gå hem och sova.

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0