Trötta barn!?!?!

Fick äran att ta stora grabben idag till simning och tennis, super kul att se han göra saker. Han sprider en sådan glädje när han får umgås själv med en. Sedan så blev det att bara ta det lugnt när vi kom hem igen. Jag satte mig ner och försökte fixa min dator lite och sedan började jag jobba runt 2 så ungefär 1h rast fick jag åtminstånde. Och från den tiden så skulle jag jobba ungefär själv tills läggdax.
Hjälpte till att lägga lilla bebisen och sedan så väntade vi mest på att klockan skulle gå så att stora grabbens kompis skulle komma och leka. Han kom runt halv tre-tre och dem hade fantastiskt kul, vi målade även deras ansikten, så min grabb såg ut som en tiger och hans kompis som en hund. Jätte söta var dem verkligen. När dem hade lekt klart blev det att gå och hämta hem tjejen ifrån dagis. Dock var ju alla barnen supertrött så blev att göra mat och dusch lite snabbt. Annars har det varit jätte mysgt att ha barnen själv förutom att dem har varit allmänt trött! Som tur var så kom dem i säng ganska behaglig tid. Så förhoppningsvis är dem inte trötta och griniga i morgon.!

Nu ska jag allt ta och sova för jag börjar jobba vid 6.45 i morgon bitt, hatar tidiga mornar, men men är ju ledig sedan så jag ska nog vara glad!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0