Varmt och skönt

Fast det märkte ju inte jag så mycket av idag för jag har nästan varit inne hela dagen, vilket suger egentligen nu när jag tänker efter men så är det.
Måste faktiskt skärpa mig att bara sitta inne hela tiden, var så duktig på det i början??
Annars så sov jag två timmar mitt på dagen, det tog typ bara 2 min så sov jag.. Snacka om att man är trött när man somnar så fort.
Vaknade upp och åt lite och väntade på att ikea skulle komma med lite grejer. Vilket dem gjorde till slut men då blev det bara ett ända jävla kaos!

Hur som så började jag inte jobba förens vid fyra igen och då tog vi tag och gjorde iordning utanför dörren med allt ogräs. När det väl var gjort blev det att ge barnen lite snack och sedan gå upp till parken för en stund. Slutade väl runt 7..

Sen dess har jag mest bara tagit det lugnt och pratat med mina bröder och deras mamma och kollat runt lite för övrigt på datorn.

Juste får ju inte glömma bort att säga att den där BOLT är ju helt fantastisk, snälla låt mig få möta honom i verkligheten :)

Så ha det toppen nu folket där ute =)
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0