Vart kom Energin ifrån??

Vaknade upp och kände dock att magen inte var hundra idag heller, jäkla mage att krångla med mig!
Magont ge dig iväg jag gillar dig inte!

Blev som sagt att jobba på som vanligt på morgonen,vilket gick så mycket bättre idag än vad de har gjort dem andra dagarna. Jag och lilla bebisen tog även och gick till affären när han hade vaknat till efter sin första tupplur. När vi kom hem så började jag att skriva upp lite grejer som behövs köpas till nästa gång vi beställer hem mat. Rensade även bort lite saker.
Matade honom och lekte lite med honom innan han skulle läggas i sängen för ännu en tupplur.  Då tog jag tag och bakade lite kärleksmums, för jag kände att de kunde uppmutra alla här hemma lite extra nu :)
Sedan när min värdmamma kom hem så vet jag inte vad som hände, jag började rensa ut i skåpen. Slängde allt som var gammalt, ifrån mjöl till nötter och en massa annat,, Hur som så behövdes det verkligen göras. Tanke på att när jag väl var klar så blev det totalt 3 påsar fulla med saker!
 
Efter allt rensande och fixande så tog jag tag och gjorde mitt rum, fick lite fixat där med. Tog mig även en promenad till affären igen för att köpa florsocker till kakan jag gjorde tidigare på dagen. Hämtade även upp tjejen på vägen hem ifrån affären, alltid så kul att hämta hem henne.
Väl hemma så blev det inte så mycket att göra, hjälpa till med att lägga lillen och sätta igång en film till dem två stora barnen så dem fick något att göra medans jag gick och la lillen.

Annars har dagen varit toppen, har haft en sån energi som bara har flygit förbi på både mig och barnen. Jätte skönt att alla har varit glad idag med. Har bara haft en toppen dag idag!
Hoppas ni andra har haft det med.
 
Bild ifrån i helgen, i kensington garden
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0