12-12-12

Måste säga som alla andra idag är det 12-12-12 vilket är ganska fränt. För det händer inte allt för ofta. 
 
Idag har jag tillbringat dagen med att jobba,besöka läkaren,handlat och packat ner saker i mina kartonger..Fattar knappt att jag ska flytta hem snart, vart tog min tid vägen?? Jaja 1½ tid har gått och jag har samlat på mig en hel del saker. Mer än vad jag trodde att jag hade samlat på mig.
När jag nu sitter och kollar på mina kartonger så undrar jag egentligen vad jag har lagt i dem? haha. En sak vet jag i alla fall att det mesta är kläder, får väl vara glad över att jag har nya kläder när jag kommer hem till sverige. Och att jag troligen inte behöver köpa några mer kläder när jag kommer hem. 
 
Känns även skönt att skicka hem det för då vet jag att det kommer hem. Eller ja vi får väl se om de kommer hem, men jag håller alla mina tår till att dem kommer hem =)
 
Nu ska jag ta och fundera lite över olika saker! 
det härjar vintersjukan här hemma med.. Att vi alltid lyckas få det?
Ha en toppen kväll.
Det är även bara 9 dagar kvar, det börjar närma sig med stormsteg.. Otroligt!
 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0