Bara 2 jobb Måndagar kvar.

Snacka om att tiden börjar rinna iväg nu!
Jag har bara hela 2 Måndagar kvar att jobba. Och jaa ni får stå ut med att jag tjatar lite =)
 
För övrigt så slutade jag ca 17 idag vilket var ganska ok tid.. I morse så gjorde barnen absolut inte riktigt som jag ville, men sånt man får stå ut. Plus att jag vaknar upp och knappt hade någon röst, ännu bättre. Visst rösten har varit fram och tillbaka hela tiden under dagen, men för det mesta har jag haft den. Denna dag har ändå gott otroligt fort. För jag lämnade stora killen på skolan och sedan så tog jag dem två små till en musik klass för att sjunga lite. När den väl var klar så var de bara att gå hem i regnet, tyvärr. Väl hemma blev de att leka och göra mat och bara ha de allmänt skoj. La dem och sedan hade jag lite egen tid på ca 2h vilket var underbart! Jag hann städa mitt rum och vika tvätt och sedan plocka undan ännu mera grejer. 
 
Efter jag slutade jobba har jag inte gjort allt för mycket. Har suttit här och glott och sedan satt igång en tvätt och ätit lite mat. Vad jag ska göra resten av kvällen åter står att se, för klockan är ändå bara ca 19.32 ;)  
 
I morgon blir det även att åka in mot stan för att träffa min kusin och hans flickvän som är här och julhandlar lite =) 
 
Och på onsdag kommer fina Emelie, längtar massor!
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0