Hel dagar med barnen, dem gör mig trött! 18/12-12

Snacka om att jag sov länge i natt! gick och la mig nio igår kväll och vaknade vid 6 i morse, dock fortfarande helt slut.!
 
Igår så hade jag barnen heladagen så blev ett 12h pass och jag var så gott som död när föräldrarna kom hem!
Mer än så behöver jag inte berätta tror jag..
 
Jobbade som sagt hel dag i dag med, men bara med pojken och vi hade en playdate med en av hans kompisar. Vilket gick super bra och sedan var de bara att ta och hämta hem dem andra barnen! 
Det gick super bra att ha dem, men jag kände mig helt slut? sjukt att jag kan känna så! 
Fast egentligen inte, tanke på att jag inte är helt hundra.. Nu väntas det bara två full dagar till att jobba för att sedan  ta mitt pick och pack och flytta hem till sverige. 
Börjar faktiskt inte känna något över att jag ska flytta hem. känns bara lite konstigt att i morgon kommer jag tvätta min sista tvätt och sedan packa ner de sista på torsdag för att sedan på fredag sticka till flygplatsen!
 
Nee nu ska jag ta och sova och tänka på att jag faktiskt har två hel dagar kvar med barnen, måste helt enkelt se till att njuta av dem sista dagarna med dem. 
 
God natt och sussa sött mina läsare.!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0