Kartongerna ska ut och resa!

Glad LUCIA
Fast här firas inte Lucia, vilket är väldigt tråkigt för det är en väldigt mysig stund på året..Tanke på att det inte firas så har jag inte direkt tänkt på det idag..
Om inte min värdmamma hade sagt det i morse så hade jag inte direkt brytt mig om lucia!
 
Hur som så jobbade jag morgonen och hjälpte till innan mamman skulle ta barnen till skolan och dagis. 
Efter dem hade gått så var det dax att fixa iordning flyttkartongerna och sedan bara vänta på att dem skulle komma och hämta upp dem. Vilket inte var det roligaste att vänta på. Jag hade kunnat gå utanför dörren om jag bara visste när dem skulle komma men problemet var att dem sa att dem skulle komma mellan 9-17 och då är det inte lika lätt att gå utanför dörrarna.. 
Dem kom till slut då klockan var ca 15.. Vilket kändes som en evighet. Under denna långa tid så hann jag i alla fall tvätta,hänga tvätt och små plocka lite i huset. Men som sagt det var ganska jobbigt att vänta.!
 
Annars har jag hjälpt till med barnen ikväll och bara njutit att jag inte har jobbat så mycket. Plus att jag har inte kännt mig hundra. Jag hostar som aldrig förr och näsan rinner, låter ju hur kul som helst nu när man bara HAR 8 DAGAR kvar i fina London.. Jaja jag blir väl frisk någon gång.!
 
Kartongerna var i alla fall rejält tejpade kan man säga. 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0