Kusin thomas i London

Jobba när man inte känner sig helt 100% är verkligen inte kul.. men jag kämpade på i morse när rösten svek mig. Jag hade otroligt snälla barn som gjorde exakt vad jag sa och var väldigt snälla mot mig på grund av att jag sa att jag knappt kunde prata. Ett stort plus till barnen, dem hjälptes åt att höra vad jag sa. 
 
Efter avlämning av alla barnen blev det att vänta på matleveransen som skulle komma. Inte långt efter blev det att sticka in till stan för att möta upp Kusin Thomas och hans flickvän för en liten lunch tillsammans. Blev en väldigt trevlig lunch med mycket snack. När vi skulle gå så gick vi tillsammans en bit och sedan forsatte jag ner mot gatan. Gick in i lite affärer hit och dit. Och jag skulle absolut inte köpa något men ändå köper jag... inte bra det där angelica! Aja får väl tänka att jag behövde det, för det var en halsduk som var hur mysig som helst och sedan trosor =) så det kommer säkert få plats i resväskan hem!
 
Tiden sprang iväg så det var bara att sticka och hämta upp grabben i skolan och dem andra två på dagis. Kvällen var dem duktiga alla tre, dock inte på att äta men dem var absolut duktiga på att leka tillsammans och lyssnade noga på mig. 
För övrigt ikväll har jag inte alls gjort mycket, har mest tagit det lugnt och lyssnat på musik. 
 
I morgon kommer Emelie och idag är det bara 17 dagar kvar i England/ London.. Tiden går fort.!
Bjuder på två bilder på mig och min kusin som jag tog med på balen.Han känns mer som min bror än en kusin, toppen människa är han!
 
 
Vad som är i påsen får ni se en annan dag :)
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0