lägg dax och en tår!

Nu på kvällen fick jag ett par tårar när killen säger "jag kommer sakna dig och du har varit en jätte bra nanny" Han sa även "jag kommer gråta jätte mycket i morgon när jag säger hej då" Alltså jag kan inte sluta tänka på dessa få ord han sa vid läggdax! ♥
 
Kommer minnsan sakna dessa barn otroligt mycket! Mer än vad jag tror!
 
Har för övrigt lastat min resväska med övervikt så det bara skriker om det och vet ni vad, jag skiter i det! för jag är bara glad om jag kommer hem..
 
Tyvärr får ni inte mer info av mig idag för jag har lite för mycket i huvudet! plus att jag har lite annat att syssla med just nu än att skriva ett jätte långt meddelande här!
 
Kramar
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem!!

2012-12-20 @ 23:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0