Presenter och för många tankar

Kan inte riktigt förstå hur många tankar jag har i mitt huvud.. Tankarna handlar om allt möjligt.. Som tex att jag ska flytta hem och idag är de bara 2 dagar kvar. Plus när jag kommer hem till sverige har jag inget jobb eller någon riktigt plats att vara på. Visst jag har många som erbjuder sig husarum och allt men känns bara lite konstigt för jag kommer känna mig ivägen vart jag än är! 
 
Har idag jobbat hel dagen men slutade ca 17.30, super skönt.! Har varit en intensiv dag, men många personer runt om oss. Först en liten lekstund med tjejens kompis och hennes bror och mamma. Efter att dem hade varit här och ätit lunch blev det stora grabbens tur att få en kompis för att leka lite. Så vi har haft playdate hela dagen som man säger här.  Jag tycker denna dag har gått så himla fort så när föräldrarna kom hem så var jag inte riktigt trött. Så jag tog mig ut för en liten promenad plus att jag gick och köpte föräldrarnas present. Så slog in dem när jag kom hem och gav dem till dem. Men innan jag gav dem mina presenter så kom dem och gav mig en present, jag blev super glad. Fick en tröja och ett par tofflor, skit mysiga. Sedan gav jag dem sin present som var en lyckta och ett ljus, vilket dem blev super glada för =)
 
Har även fått två chocklad askar idag, ena var ifrån en vän till familjen(den första playdaten) och sedan fick jag en ask ifrån min nanny kompis och grabben. Blev nästan tårögd när jag fick dem och när jag sedan skulle säga hej då.! Tänk att om just två dagar så sitter jag på väg till flygpltasen och sedan hem till sverige, för att sedan inte återvända som au pair.! nu när jag skriver detta så börjar de komma en tår ifrån min kind. All min tid här i London har verkligen varit toppen, känner att just detta var något jag behövde i mitt liv. Jag har förändrats som person, till det bättre. 
 
Tänkte även lägga ut en av mina första bilder jag tog i london på mig själv och en av dem nyaste!
Jag själv måste säga att jag ser skillnad!! Dock mer runt om ansiktet nu än vad jag var i början!
För hoppningsvis kommer jag inte vara rund i ansiktet hela tiden! lite för mycket godsaker på senare tid kanske ;)! 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0